Ceník

PLATNÝ OD 01.10.2016
Přerušení permanentky, např. z důvodu nemoci, úrazu nebo dovolené.
  • Přerušení permanentky je ze strany provozovatele dobrovolný úkon, který může odmítnout, bude-li mít pocit, že je konkrétní osobou zneužíván.
  • Přerušení permanentky lze nahlásit telefonicky na čísle 581 110 733, osobně nebo e-mailem na adresu info@eurogym.cz . Zákazník uvede své jméno a číslo karty. Zákazník nemusí uvádět důvod nepřítomnosti. Kontakty jsou uvedeny taktéž na webu http://www.eurogym.cz .
  • Přerušení nelze provádět zpětně. Dovolenou hlaste prosím předem po poslední návštěvě, nemoc nebo úraz první den telefonicky.
  • Prodloužit lze pouze permanentku, která má platnost ještě minimálně 3 dny.
  • Jednu permanentku lze prodloužit pouze jednou a to na dobu minimum 7 a maximum 60 dnů. Přerušení permanentky neslouží k jejímu prodlužování, ale k vyřešení nepřítomnosti zákazníka k jeho spokojenosti, např. z důvodu nemoci nebo dovolené.
  • Permanentky s delší dobou platnosti jak jeden měsíc lze prodloužit 1 krát za čtvrtletí.
  • Přijde-li uživatel dříve než po sedmi dnech od přerušení, prodloužení permanentky neproběhne.